from me to you...

Wednesday, November 16, 2005

Hei og velkommen...

Hei og hjertelig velkommen til min splitter nye blog! Etter litt påtrykk fra Anne Maria, og siden lillebror også har fått seg blog, har jeg endelig greid å omsette tanken til handling. Det tar visst sin tid noen ganger, det... :-)

Måtte jo sjekke om jeg klarte å håndtere teknologien her i systemet, dvs bildebehandling og slikt. Og hvis du ser bildet her ved siden av, så har jeg klart det :-) Dette er meg sammen med mine gode venner Benedicte og Anne Maria, på bursdagen til Anne Maria i september. Det kommer sikkert flere bilder etter hvert, hvis jeg får meg digitalkamera...

Ellers leser jeg en flott bok for tiden, som heter "Du kan!" av Paula White. Den handler om ulike kvinner i Bibelen, og hva vi kan lære av dem. Hovedbudskapet er at uansett utgangspunkt, sterke og svake sider, gode og dårlige erfaringer, så er det fullt mulig å leve i det Gud har bestemt for oss. Men vi må reise oss, ta tak i vårt eget liv og la Gud slippe til med sine velsignelser...

Gud er alltid større enn våre feil, våre problemer, våre sår... Yippi!!! :-)

Ha en velsignet dag der hvor du er!

1 Comments:

At 2:45 PM, Blogger Anne Maria said...

Hei kjære Åse-Marie!! Så moro å se bloggen din!! Den boka du leser, hadde det vært interessant å låne en gang. Stor klem!!

 

Post a Comment

<< Home