from me to you...

Saturday, November 19, 2005

en oppmuntring...


Hør, alle som tørster,
kom til vannene!
Den som ikke har penger,
kom, kjøp og et...

Hvorfor veier vi så ofte opp penger
for det som ikke er brød,
og bruker vår lønn
på det som ikke kan mette?

Hør! Hør på Meg
sier Herren
da skal dere få ete det gode
Deres sjel skal glede seg stort
med fete retter...

Bøy øret hit og kom til Meg
Hør, så skal deres sjel leve
Jeg skal slutte en evig pakt med dere
Davids rike miskunn,
den trofaste

I stedet for tornebusk
skal det vokse sypresser
og i stedet for nesle
skal det vokse myrter

Dette skal være til et navn for Herren
til et evig tegn
som ikke skal slettes ut... ( fritt etter Jesaja 55)


For hos Deg er livets kilde
I Ditt lys ser vi lys
(fra salme 36)



Ville bare dele disse løftene med deg... ha en flott helg! :-)

6 Comments:

At 3:01 PM, Blogger Anne Maria said...

Takk!

 
At 9:26 AM, Blogger Eirin, Sigurd og David Johannes said...

Hei på deg du! Tenke seg til at du har fått deg en blogg!!! Hadde aldri trodd at noen av søstrene mine kunne være så langt fremme i teknologiens verden... :)Gratulerer så masse!

 
At 9:30 AM, Blogger Eirin, Sigurd og David Johannes said...

Hvis du ringer meg en dag så kan jeg vise deg hvordan du lager egne linker på bloggen din også.

 
At 3:07 PM, Blogger Åse-Marie said...

Hva slags bilde har du av søstrene dine, Sigurd?? Skuffende!! Godt vi får rettet opp i det litt, da... :-) kan jo bli rødstrømpe av mindre...

 
At 8:56 AM, Blogger marie said...

hei du..var koselig å sjekke bloggen din! håper alt står bra til..klem fra marie

 
At 12:50 AM, Blogger Grete Winther Westrum Løvås said...

Ja, det beste kan ikke kjøpes for penger. En kan bare ta i mot det, og gi det videre.

 

Post a Comment

<< Home