from me to you...

Monday, January 02, 2006

Et nytt år


Her er noen små glimt fra julen på Østereng. Min kjære storebror Per-Arne og minstejenta Mari til venstre, og til høyre Grethe, min kjære eldsteniese, venninne og studiekamerat. Her sitter hun og leser for alle i stua om tre mennesker som fikk "se stjernen". De fikk oppleve å møte Jesus, få tilgivelse og gi tilgivelse, og å kjenne den ekte julefreden senke seg innerst inne i hjertet. Takk for en veldig koselig familiejul hos dere! :-)


Ellers vil jeg ønske alle tilfeldige og mer eller mindre trofaste lesere av denne bloggen et riktig godt nyttår - må 2006 bli et RIKT år for deg! Gud har ikke lovet oss et lett liv, men Han har lovet å gå sammen med oss, om vi vil.

Nyttårsaften var jeg i Porsgrunn og feiret det nye året sammen med 33 andre ungdommer (jada, jeg er snart 30, men ung i sinn, vettu...) :-) Det ble en flott kveld hvor vi dyrket fellesskapet, spiste god mat, satt trangt, lo en masse, lovsang Gud sammen, knotet med vranglåste hyttedører og lette etter bilnøkler i snøen klokka fem om morgenen... Dagen etter var hele gjengen ute på skøyteisen, og stekte pinnebrød på bål. Håper jeg får inn noen bilder av det etter hvert, for det var veeeldig koselig!! :-)

Nå driver jeg og prøver å skrive hovedoppgave, men jeg må innrømme at det går litt tregt... Gjør alt mulig annet som er mye morsommere... "Arbeidslyst, o, kom til meg, her skal du motstand finne..." :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home