from me to you...

Tuesday, January 10, 2006

morgenstund...

Våkner tidlig av at Anne Maria kommer innom som avtalt

Med i går kveld friskt i minne - Kristin og Minda på inspirerende besøk, planlegging av vårens jenteklubber, bønn for arbeidet, for hverandre

Anne Maria drikker te, jeg tar en kopp varm kakao

Anne Maria går til morgenbønn med Aud i Oppsal kirke klokka åtte, jeg leverer bilen på service

Tar T-banen hjem igjen... alle disse menneskene som skal på jobb... jeg skal hjem å spise frokost :-)

Stikker innom Kiwi for litt ferskt brød, der er gjengen (pensjonistene) på plass med kaffe og hyggeprat

Det snør...

Setter på en vask

Nyyyter frokosten, svak Tabernaklet-musikk i bakgrunnen - "La min lovsang være til behag for Deg, la min takk glede Deg, Herre, la mitt knuste hjerte berøre Ditt, jeg vil tilbe, for Du er Gud..."

Takk for en herlig start på dagen, Gud! Nå skal jeg jobbe litt med oppgaven, og så er det lunsjpause med Edith i byen... Gleder meg! :-)

1 Comments:

At 1:11 AM, Blogger Anne Maria said...

Det høres ut som en god dag :-)
Stor klem til deg!!

 

Post a Comment

<< Home