from me to you...

Saturday, January 14, 2006

spiren ++ på skøyter


Ungdomsgruppa Spiren + noen til, tok fram sitt sporty "jeg" og dro på Frogner stadion på skøyter. Det ble noe ishockey, noe dansing og svinsing og noe ubestemmelige bevegelser. Uansett: Gøy var det!! :-) Etterpå var det pizza, boller og kakao hjemme hos meg (15 personer i min lille stue på ca 20 kvm... det er faktisk rekord) :-) Atle delte med oss om David, som ikke var redd Gud, selv om han akkurat hadde syndet grovt. Han erkjente sin tilstand, angret seg, kom til Gud, ba om nåde, fikk nåde, og var igjen i stand til å lovprise Gud og glede seg over å være nær Ham. For en tålmodig, nådig og kjærlig Gud vi har!!! Han bare lengter etter å få tilgi oss, velsigne oss, være nær oss, lede oss og se oss glede oss... :-)

2 Comments:

At 5:14 PM, Blogger Jan Inge Saltskår said...

Hmmm. 15 personer? Glemte du å telle deg selv? Eller er 15 lykketallet ditt? Jeg telte 16 jeg, nemlig... Og jeg telte MANGE ganger. SÅ det så... Hilsen meg som overhodet ikke er detaljfokusert, men som alltid søker å se de store linjene i ting. Forøvrig er det viktig med rett fokus. La oss fokusere på hva Jesus har gjort for oss mer enn noe annet... Derfor er det viktig å få med at han har skapt deg også... Slik at vi ble 16 stk i din stue :D

 
At 3:12 AM, Blogger Åse-Marie said...

Hmm, mulig jeg egentlig ikke telte selv, men at jeg husket din telling litt feil... 16 er i HVERT fall rekord... :-) Pluss alle engler som følger med en sånn gjeng, blir det minst 32...

 

Post a Comment

<< Home